Všeobecné obchodní podmínky společnosti Best Series s.r.o,
Obchodní podmínky
Obecné
Tyto Obchodní podmínky upravují vztah mezi provozovatelem a zákazníkem. Vzájemné právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník. Zákazník podáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejichž nedílnou součást tvoří reklamační řád, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je zákazník dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Provozovatelem služby a internetových stránek je:
Pavel Koděra
IČO: 71406662
Masarykova 863
280 02 Kolín
číslo účtu:
v sídle není provozovna
Provozovna: Benešova 641, Kolín II 28002; Budovcova 1326 Poděbrady 29001- www.propradlo.cz
Pondělí 8:00 - 20:00
Úterý 8:00 - 20:00
Středa 8:00 - 20:00
Čtvrtek 8:00 - 20:00
Pátek 8:00 - 20:00
Sobota 9:00 - 20:00
Neděle 9:00 - 20:00
Zákazníkem je každý, kdo učiní řádnou objednávku jedním popsaných způsobů:
- na internetových stránkách - www.propradlo.cz
- telefonicky na čísle 607 784 143
- e-mailem na adrese qwpody@quickwash.cz
Takto doručená objednávka je provozovatelem považována za platný a závazný návrh smlouvy o dílo, obsahuje-li všechny náležitosti vyžadované objednávkovým formulářem. Smlouva je uzavřena potvrzením objednávky provozovatelem, případně dodáním a převzetím objednané služby zákazníkem.
Provozovatel může objednávku zrušit či nepřijmout v případech, že není korektně a úplně vyplněný kontakt na zákazníka. Provozovatel taktéž může objednávku nepřijmout z důvodu logistických problémů a objednání nevhodného termínu, času, či místa mimo reálné dojezdové vzdálenosti
Zákazník může objednávku zrušit bez jakýchkoli sankcí v případě, pokud služba nebyla poskytnuta. V ostatních případech bude provozovatel požadovat úhradu prokazatelně vzniklých nákladů.
Dodací a platební podmínky
Dodací podmínky - smluvní, dle dohodnutých časů na základě vyplnění objednávkového formuláře ve, kterém je uvedeno vyzvednutí a dovezení prádla. Popř. alternativa dodání.
Průběh vyzvednutí: Kurýr po provedené platbě vyjede na adresu uvedenou v objednávce. Od zákazníka odebere prádlo v jednotném boxu a informuje klienta o průběhu praní. Zákazník bere na vědomi, že předané prádlo bude prané pohromadě, tak jak bylo vyzvednuto. Pokud by zákazník chtěl, prádlo vyprat a vysušit rozlišeně musí si zákazník objednat opakovaně, kdy si je vědom, že objednávka probíhá stejně.
Nejsme plátci DPH. Ceny uvedené v nabídce jsou smluvní a aktuálnost cen na internetových stránkách www.propradlo.cz zaručujeme.
Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout objednávku bez udání důvodu, nebo odmítnout objednávku zákazníka, který v minulosti řádně nezaplatil za závazně objednané služby.
Ochrana osobních údajů
Provozovatel zpracovává zákazníkem zadané osobní údaje s jeho souhlasem v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a od 25. 5. 2018 s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES. Veškeré osobní údaje jsou uchovávány, pouze za plněním objednávky. Pokud zákazník požaduje informace, které údaje jsou o něm uchovány, změnu těchto údajů, či smazání, požádá tak na e-mailu pavel@kodera.it
Reklamační řád
Vztahy mezi zákazníkem a provozovatelem se řídí občanským zákoníkem číslo 40/1964 S. ve znění pozdějších předpisů.
- provozovatel odpovídá za škodu způsobenou ztrátou, poškozením, či zničením věci, kterou převzal od zákazníka
- záruka vrácení peněz je možná jen při doručení vypraného prádla nebo ihned po převzetí a případného zjištění poškození, nebo neprovedení služby. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
- odstranitelné vady (např. chybějící knoflík, rozpáraný šev) odstraní provozovatel na vlastní náklady v co nejkratším čase.
- škodu nahrazuje provozovatel v penězích. Pro uplatnění záruky na vrácení peněz je potřebné předložit pořizovací doklad (účtenka, faktura) poškozeného zboží. Obvykle se však přihlíží běžné hodnotě poškozené věci. Přihlíží se k jejímu stáří a opotřebení.
- zákazník má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu, může se obrátit na Českou obchodní inspekci a zahájit řízení pro mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi bez výhrad souhlasí.